Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją Robót oraz zarządzanie Kontraktem pn.:

Realizowane |21 luty 2022 |

Część 2: odc. 2 Kock (koniec obwodnicy Woli Skromowskiej) - w. Lubartów Północ (bez węzła) o dł. ok. 15,824 km”.

Inwestor (Zamawiający): Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Lublin

Zakres prac:

  • Opracowanie Dokumentacji Projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych pozwoleń i decyzji administracyjnych,
  • Roboty przygotowawcze,
  • Roboty drogowe w zakresie:
    - budowy odcinka drogi ekspresowej długości ok. 15,824 km,
    - budowy węzła drogowego „Firlej” na przecięciu z drogą krajową nr 19 ,
    - wzmocnienia podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia dróg i  obiektów inżynierskich oraz zapewnienie stateczności skarp,
    - przebudowy istniejącej sieci dróg publicznych i dróg wewnętrznych będących w kolizji z realizowaną drogą ekspresową,
    - budowy systemu odwodnienia drogowego,
    - budowy chodników, ścieżek rowerowych, ciągów pieszo – rowerowych i zatok autobusowych,
    - budowy wzdłuż drogi ekspresowej dróg dojazdowych obsługujących przyległy teren wraz ze zjazdami na przyległe działki,
    - budowy wjazdów, zjazdów i przejazdów awaryjnych,
    - wykonania organizacji ruchu i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
  • Budowę obiektów inżynierskich,
  • Miejsca Obsługi Podróżnych (MOP):
     - MOP kat. III Wola Lisowska
     - MOP kat. II Mieczysławka
  • Budowę przepustów drogowych o funkcji hydrologicznej, ekologicznej i mieszanej. 
  • Przebudowę cieków wodnych oraz istniejących urządzeń melioracyjnych. 
  • Wycinkę istniejącej zieleni oraz przeniesienie roślin objętych ochroną. 
  • Roboty branżowe związane z przebudową kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury nad i podziemnej. 
  • Wykonanie urządzeń ochrony środowiska. 
  • Wykonanie wszelkich robót związanych z przebudową i rozbiórką elementów kolidujących z inwestycją (w tym budynków i budowli). 
  • Wykonanie pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, place budowy, drogi na czas budowy i inne. 
  • Przywrócenie dróg publicznych użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy, w tym zimowe utrzymanie. 
  • Wszelkie roboty wynikające z konieczności podłączenia obwodnicy do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z remontem nawierzchni dróg przekazywanych samorządom po oddaniu obwodnicy do użytkowania i zmianą organizacji ruchu. 
  • Zapewnienie dojazdu do wszystkich działek sąsiadujących z projektowanym pasem drogowym przez cały czas trwania budowy. 
  • Wykonanie wszelkich innych robót i opracowań jakie okażą się niezbędne dla zoptymalizowania i zrealizowania inwestycji. 
  • Uzyskanie decyzji administracyjnych pozwalających na użytkowanie inwestycji.

Wykonawca kontraktu:

       postepowanie  w trakcie oceny ofert - nie rozstrzygnięte.

Podstawowy czas realizacji nadzoru:

       60 m-cy (od dnia rozpoczęcia świadczenia usługi)

Funkcję nadzoru inwestorskiego pełni:

       DTŚ S.A. Katowice